nu sitter jag på bussen påväg hem..

nu sitter jag på bussen påväg hem igen! mötte upp andré vid torpa och eftersom att vi inte hade något att göra så gick vi sakta men säkert emot june. när vi kom dit så satte vi bara oss ner och pratade lite. sen träffade vi sötnosen pau som kom förbi. snackade skit om hennes ex lite och sen åkte andré hem och jag satte mig på min buss. nu när jag kommer hem så blir det middag med pappsen och sen kommer bästavän förbi en stund. ska tvinga henne att hjälpa mig att städa mitt rum, det ser ut som efter andra världskriget jag svär. ;) hörs efter det, puss!


Kommentarer
Postat av: malin

sv; ajdå,lät inge bra! :)



jodå, de rullar väl på.. :) kram!

2010-05-07 @ 16:17:43
URL: http://eeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback