la spania

Hey, ahora estoy sentado en la sala de informática y español!

Någon av er som kan spanska? Nej jag trodde väl det. ;) Jag sitter iallafall just nu i datasalen och har spanska, jag jobbar men en powerpoint presentation om olika turistmål som finns i spanien, riktigt kul faktiskt! Men nu måste jag sticka iväg ifrån lektionen, för att jag ska gå upp till hemkunskapssalen och snacka med min lärare om en extrauppgift som jag måste göra för att få G i slutbetyget där med.. har rätt mycket frånvaro så min lärare hade inget underlag för ett godkänt just nu. Men jag mobilbloggar lite senare, har bara två lektioner kvar sen slutar jag! ;) Hörs snart igen, pussar!


Mysigt ställe, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback