keep up the good work!

Hellu sweeties! :D

Nu har jag och sita kommit hem ifrån jönköping! Vi gick runt lite och kollade i olika affärer och jag köpte en skolavslutningsklänning på Veramoda! Ni får se bild på den när jag kommer hem eftersom att jag inte har någon överföringssladd till min kamera hemma hos Sita. ;) Sen åt vi ju som sagt på mackmakeriet och sen kollade jag efter ett par pumps som passade till klänningen och det hittade jag, så dom ska införskaffas i helgen tror jag! Och sen bestämde vi oss för att dra hem till Sita eftersom att hon fått hem sin beställning efter tungpiercingarna, så vi delade upp dom, 25 till mig och 26 till henne. ;) Så nu har jag en ny och fräsch piercing isatt! Nu ska vi iallafall ut på balkongen och dunka musik och röka. Hörs lite senare!

Måste påpeka också att ni har blitt lite bättre på att kommentera, men bara liiite, så keep going kära läsare! ;)


Jag just nu!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: skolmaten är typ hundmat xD

2010-05-20 @ 21:00:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback