i'm home again!

hej igen!

Nu är jag hemma i ölmstad igen! =) min kära bonnehåla. Hihi.

Åkte till juneporten och mötte upp André och hans lillebror Ian. Jag fick 150kr av en alkis som lånade min telefon och ringde 118118 för 18kr, lol vad jag tjänade på det. ;) Sen tog vi bussen till torpa och gick hem till Nisse och softade där. Kollade på tv/film och dunkade musik. Alla var fett lama och pratade typ ingenting.. spänt.. men iaf. Sen skulle dom dra på fest så jag och sita drog tillbaka hem till henne och packade ihop våra grejor sen hämtade Magnus oss och så åkte vi hem till mig. Nu har vi bytt om, tagit bort sminket, poppat popcorn och satt på tvn med en film på 5an.. så nu blir det en soft myskväll med bästavän! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback