i'm back!

och jag är inte död! har bara haft lite fullt upp eller vad man ska säga..

Tisdags;
åkte till skolan (jag HADE FAKTISKT skrivit ett morgoninlägg men det låg i utkastet nu -.-) men iaf, orkade inte första lektionen så jag kom till spanskan iallafall. Skola mellan 10.25-15.20 sen åkte jag in till stan och mötte upp André en snabbis och åkte hem och var hemma resten av dagen och kvällen.

Onsdags; nationella spanskaprov mellan 10-13.20 sen slutade jag 14.45. sen åkte jag in till stan och mötte upp André, Nisse, Bark, Robin (Edof stavning?), Chrille, och någon brat jag inte fick veta namnet på.. Ian (Andrés lillebror) och hans vänner var också med ett tag, sen kom Sofie och hennes tjejkompis och syster en liten stund också. HV spelarna kom lite efter 19-tiden på kvällen och då var vi allihopa dyngsura för det spöregnade. Jippie.. tur iallafall att jag satte upp mitt hår i en tofs. För annars, HAHA.. Iallafall, tanken var den att jag skulle åka hem i tid och sova hemma, men sen skulle alla jag var med dra innan min buss gick så då frågade jag André om jag fick sova hos honom istället, och det fick jag såklart ;) Så vi åkte hem till honom och kollade på film och drev med Isac lite som låg hemma i feber. =)

Torsdags; Vaknade ju hemma hos André, åkte till skolan och hade skola mellan 10-14.45. Riktigt soft dag! Sen åkte jag hem till André och var med honom hela kvällen, kollade på film och drev med Isac like always. ;) Sen tog jag bussen hem och då var jag trött, haha.

Igår; Skola 9.40-15.10, åkte hem till Sita efter skolan. Duschade, bytte om och fixade mig och sedan drog vi in till stan och åkte till några kompisar ute på hovslätt, det var kul först men sedan sög det när det kom folk man inte kände osv. Plus att alla killar va superkåta och vi pallade inte med sådant skräp! =) Så vi drog tillbaka till stan och käkade på donken, sen mötte vi upp André och Joppi och var med dom på donken tills jag och Sita åkte hem vid ett. Somnade nästan direkt, supertrötta!


jag i onsdags

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )



http://imfaccessories.blogg.se

2010-05-02 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback