i skolan

Hej igen!

Sorry att jag bara var tvungen att springa iväg sådär.. Men plikten kallade, mer än någonsin om man ska säga så. Kom iallafall till skolan och skrev klart min uppsats om andra världskriget som jag snart ska renskriva på datorn, den ska vara inlämnad senast på tisdag, så jag ska försöka få klart den idag eller imorgon. Ju tidigare destu bättre brukar man ju säga.. ;) Nu sitter jag i bildsalen och gjorde alldeles precis klart min arbete så jag har inte ett piss att göra, det suger sådär i slutet av terminen. De sega sista dagarna då man antingen har hur mycket arbeten som helst att göra som måste vara inlämnad i sista minuten, eller att man har gjort klart allt så man inte har ett skit att göra så att man bara sitter och är där. I hate it!

I nästa inlägg utrycker jag mig lite om skolan och skolgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback