hemma igen efter en kvällsrunda på stan!

Hej igen!

Har ni haft en bra lördag? Det har jag iallafall! Även om planerna blev rätt ändrade.. Först och främst vaknade jag och sita väldigt sent, sen drog jag på kalas kl 17 som Sita kom till senare också, sen skulle vi egentligen träffat André, men så blev det inte för han hade dratt till bankeryd istället. Sen skulle vi solat men det fanns inte tid till det eftersom att det stängde kl 20. Så vi bestämde oss väldigt spontant att skippa "hemmakvällen" och bytte ut den mot en kvällsrunda på stan! Vi tog bussen till june först och gick ner till resecentrum, men där fanns det inte en kotte så vi gick runt och upp igen, tog bussen till östra och gick tillbaka till june, gick en jävligt lång omväg till torpa (gick förbi brunnen osv) sen handlade vi godis på VIP och gick tillbaka till june. Satte oss där på en bänk i en halvtimme och gick sedan till donken men det var inget roligt folk där överhuvudtaget så då gick vi tilllbaka till östra och satt där i en timme och chillade. Sen började det regna, men då var det bara några minuter kvar tills bussen hem skulle gå så det spelade inte så stor roll ändå. =) Sen satte vi oss på bussen och sita åkte hem och jag åkte hem. Älsklingen ringde mig på bussen också, så vi sa godnatt till varandra. En väldigt slapp och skön dag faktiskt!


tack för en mysig dag gumman! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback