hemma igen!

Hej igen!

Nu är jag hemma i bonnehålan! ;) Har ni haft en bra dag? Det har jag iallafall! Mestadels iallafall, blev lite drama osv, men det var inget som inte gick att lösa. (jag var inte inblandad dock..) vi gick iallafall och fiskade (ni såg väl bilden på min sötnos till pojkvän som fick en aborre? ;)) och vi var vid munksjön väldigt länge faktiskt.. till halv sju ungefär tror jag? Sen gick vi tillbaka till torpa och lämnade av fiskegrejorna. Min pojkvän var så söt och köpte en pommestallrik som vi delade på också, för vi var hungriga båda två, hehe. Sen gick Joppi hem och så gick jag, André, Sofie, Bark och Josefine till june och lämnade av Bark och Sofie som skulle på bio och Josefine som skulle hem. Och så tog jag bussen hem och André tog bussen hem till sig. Tack alla för en skön dag! =)


haha andré som fått en liten firre på kroken! ;)
love u sweetie! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback