hemma igen!

Hello again!

Jag mobilbloggade två ggr idag, men det kom ju inte upp..? engång när jag var med Sofie, bark och andré och engång på bussen nyss påväg hem. Vafan.. Jaja!

Iallafall..! Åkte till skolan imorse som jag skrev, på idrotten gick jag till apoteket kronans droghandel och köpte *-***** som ska sättas in imorgon kl 9! =) Ni får veta mer om det imorgon såklart..! Sen drog jag upp till Sanda och mötte upp Sofie syster och så tog vi bussen till torpa och mötte upp André och Bark, våra kära pojkvänner. ;) Sen gick vi till munksjön och fiskade, haha! Jag och Sofie gick till donken och köpte med oss lite mat eftersom att båda två inte hade ätit något särskilt under dagen.. sen gick vi tillbaka till våra pöjkar och då hade Edowf (stavning?) kommit med. Jag och Sofie hade våra skillz på fisket tyckte jag, mmhh.. not. Men iallafall! Kul som fan var det. Sen hade jag socmöte vid 17.45 som gick bra faktiskt! Sen gick jag och Sofie tillbaka till pöjkarna som fortfarande fiskade, men då hade Edowf gått. Sen efter att alla utom Bark hade tröttnat på fisket så gick vi tillbaka till torpa. Medans Bark och André gick och lämnade fiskegrejorna hemma hos bark så gick jag och sofie till willys och vip och köpte godis, glass och cola. Gick till torpaskolan och kollade när killarna spelade basket, då hade Joppi kommit också. Sen tröttnade dom på det och då gick joppi hem och vi fyra gick hem till Bark och kollade på tv medans vi väntade på bussen hem. Sen gick jag, André och sofie till bussen och alla åkte hem till varsitt. Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen ungefär.. En riktigt nice dag och det var ju ett tag sedan jag träffade min saknade sofie..!

Bilder/videos ifrån idag kommer upp alldeles strax..!


Jag idag på idrotten. (var ju dock inte med pga att jag vart sjuk..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback