hemma igen

Hej igen!

Efter att jag och pappa fixat pizzan så åt vi den med farmor och som vanligt så tjatade hon. Men inte överdrivet denna gången, det var mest om min pojkvän.. ;) Iallafall, efter pizzan gick jag och farsan till affären och köpte tre filmer och sedan gick vi till elmia och mötte upp André. Vi spelade bowling och vem vann? Jo såklart den bästa! ;) MOI! Sen efter att the loosers gråtit färdigt och samlat ihop sig lite så tog vi bussen hem till kära förorten.. Jag och André köpte hem cola också, ingen hemmakväll utan cola. Woila!

Nu ska vinnaren och the loosers kolla på en film som heter ingen kan älska som vi. Aldrig hört talas om den förut så hoppas den är något att ha.. det var faktiskt jag som valde den och då måste den ju liksom vara bra. ;)

Hörs efter filmen eller något, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback