hemma hos älskling

Hej igen bloggen! ;)

Nu är jag hemma hos André. Han, Chrille och Bark mötte upp mig på torpa och så gick vi till fiskecenter på stan och så köpte dom en massa drag osv, haha.. ;) Sen gick vi till donken och killarna köpte käk och jag köpte en milkshake bara. Sen tog jag och älsklingen bussen till A6 för att jag skulle köpa mina skor där som jag ska ha på skolavslutningen. Köpte också ett fint sommarlinne på H&M. Sen tog vi bussen till bymarken så nu sitter jag och André i hans säng och jag har datorn i knät like always. ;) Vet inte vad vi ska göra nu, men vi ska iallafall dra tillbaka till torpa sen och så får jag skjuts hem för alla andra boyz ska dra till bunn och fiska. Jag behöver tyvärr åka hem och plugga då eftersom att jag har ett stort hemkunskapsprov imorgon.  :(

Mobilbloggar lite senare, puss och ha en underbar skön måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback