godmorgon världen

Godmorgon på er!

Låg och kollade på the ring two inatt, sen kunde vi inte somna.. så vi var vakna ända tills kl halv 6 typ, inte okej.. haha! Sen ringde Marre och väckte oss nu vid 12 och då var det bara att studsa upp ur sängen.

På dagens lista på att-göra-saker så ska jag äta frukost, byta kläder och följa Sita till bussen. Sen tror jag att jag tar en 5-minutare i solariet bara för att det är så j*kla skönt att sola! Men det får vi se om det finns tid till, för sen måste jag hem och fixa iordning mig för att sedan åka med Pappa hem till min farmor och äta middag hos henne. Det var ju ett tag sen jag träffade henne! Hon är ju bara så söt när hon tjatar på mig stup i kvarten.
  • du får inte ha pojkvän, dom sårar bara, kolla bara på mig som blev lämnad
  • du får inte skaffa barn för tidigt, kolla bara på mig som fick ta hand om fyra barn.
  • ta hand om skolan, gå klart skolan, gör alla läxor, få bra betyg!! kolla bara på mig som hoppade av skolan.
  • du får inte röka, dricka, snusa!! kolla bara på mig som är så pigg och kry bara för att jag tyckte att rökning, snusning och att dricka var töntigt när jag var liten.
Sen är det ju självklart hundra andra grejor också. Kan hela den dära ramsan utantill. =) Menmen.. farmor är älskad ändå! ♥

Nu ska jag och Sita gå upp och käka frukost! Hinner nog inte blogga mer ifrån datorn, så jag mobilbloggar senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback