inlägget som aldrig kom upp..

(detta inlägg skulle komma upp på onsdagmorgonen)

Godmorgon cp trötta morgon! Bara jag som är död av trötthet eller..?

Iallafall, somnade strax innan tolv igår, snackade med Sita fram tills de.. var hur trött som helst, men ville inte lägga på. =( gumman du vet att jag alltid finns hos dig, stöttar dig genom allt!

Sen vaknade jag av alarmet kl 8 och ville bara dööö, fast det var ju visserligen en rätt lång sovmorgon ijämfört med när jag går upp 5.30.. men iallafall! Blääh. (och nu ringde det på mobilen, någon som sökte Magnus IGEN.. haha.. tredje gången den senaste veckan..) När jag kände mig lite piggare så hoppade jag in i duschen och sen klädde jag på mig. Känner att jag måste börja sminka mig också, annars kommer jag aldrig hinna..

Men jag skriver innan jag drar till bussen, puss!

jag älskar dig, bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback