godmorgon!

Godmorgon bloggen!

Sorry för att jag inte skrev mer igår, men jag kände att jag hade ändå skrivit många inlägg igår så det räckte. Ni dog väl ändå inte eller? ;) Iallafall, vi kollade på film igår, den sista samurajen.
Och sen kom Isac och Ian hem så då busade jag runt lite med dom, eller mest Ian för han var lite trött. :D Sen somnade vi vid två-tiden ungefär.

Imorse vaknade vi och gick upp kl kvart över tolv, var skittrötta båda två. Åt frukost och så duschade först André och sen jag. ;) Och nu har jag smörjt in hela kroppen i mitt älskade äpple/vanilj luktande boylotion och klätt på mig. (samma outfit som igår, eftersom att jag sov här..) Ligger just nu med blött hår och osminkad i Andrés säng med datorn i knät. Ska alldeles strax gå till torpa och möta upp Joppi, Bark och Sofie. Ska gå till munksjön och chilla i det UNDERBARA vädret, tror det är 25 grader ute ungefär? Och the boyz ska ju såklart fiska dåra. ;)

(mobilbloggar under hela dagen eftersom att vi antagligen ska vara ute hela tiden och jag kommer inte hem förens rätt sent ikväll i think)

Ha en underbar lördag och ta vara på det fina vädret, så sitt fanimej inte inne! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback