godeftermiddag!

Godeftermiddag freeeedaaaaaaaag!

Jajjemen, idag är det min favoritdag! =) Även fast det typ har vart långhelg med två extra lediga dagar ifrån skolan så är det ändå fredag idag! ;)

Sorry för att jag inte uppdaterade innan, men jag och älsklingen somnade rätt sent (tror jag..?) Och var tvungna att stänga av filmen för att pöjken min bara somnade hela tiden.. Sen vaknade vi halv ett (?!) idag. Gick upp och gjorde frukost, duschade och kollade på klart på 2012. Nu har jag bytt om till en klänning och tights. Sen ska vi ta bussen som går halv fem till stan, jag ska träffa Sita och pojken min ska fiska med sina vänner i think.

Nu ska jag torka håret och sminka mig, (har väntat på att speglen ska bli ledig eftersom att min pojkvän har stått och plattat och fixat håret i en evighet nu, hehe..) Så jag skriver snart igen och så kommer dagens dresscode/facelook upp! =)


jag förra onsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback