fyfan..

Har precis kollat på en skräckis med Sita, och fyfaaan säger jag bara. Den var äcklig, och vi satt och hoppade och skrek och hoppade och skrek heela tiden. Jävlar, och vi misstolkade filmen och så var det en jävla psykopat förbannelse som var mördaren, uuäääwhk nu kommer jag aldrig våga flytta till en hus med många lägenheter och källare och vind. Fattar egentligen inte varför man kollar på skräckfilmer, speciellt när man är sån mes som jag egentligen, men man får väl någon slags kick eller något.. Eller vad säger ni? Gillar ni skräck?

Ska iallafall gå till bussen nu och åka hem till kära bonnelandet, där är det iallafall lugnt och inga mördare.. hoppas jag. :O äsch, nu får jag ta och skärpa mig... HÖRS SNART! (om jag överlever..)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Jag har precis ätit frukost :) Vad ska du göra under helgen då?

Kram!

2010-05-28 @ 08:01:37
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback