försovning..

Godmorgon bloggen!

Jag vet inte vad det är som händer, jag ställde ju alarm igår? På kl 8. Sen vaknade jag NU vid strax efter 9 av att Sita frågade om jag var i skolan, larmet hade inte ringt, och det var fortfarande på. Vafaan.. Blablaha, jaha. Nu missar jag ju då kvarsittningen, fast den kan jag ta imorgon mellan 15.30-16.30 och så missar jag svenskan.. Jag kommer i tid till lunchen. Märks att jag har blivit skoltrött, jag orkar knappt bry mig.

Men iallafall! Bussen går om 1 och 1 halvtimme. Och detta är vad jag ska hinna med!
  • Gå ner och käka frulle
  • Hämta upp tvätt (mina bhar..)
  • Duscha, raka benen osv
  • Torka mig, klä på mig
  • torka håret
  • ta dagens outfit-bild
  • kleta på lite mascara (använder inte foundation längre, ;))
  • Om jag hinner (!), Platta håret
  • Borsta tänderna och gå till bussen
Det är mina morgonrutiner, hur ser era rutiner på morgonen ut?

http://jannam16.files.wordpress.com/2010/02/stress.jpg
Det är ju inte kul att behöva stressa på morgonen, det är mitt absoluta hat.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack :D <3

2010-05-26 @ 09:36:14
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback