ett fint väder och en sjukling

I'm alive! Not.

Nej men jag har lyckats resa mig upp ur sängen, gjort mig en liten frukost (dock åt jag inte ens hälften då det gjorde så förbaskat ont i halsen att svälja..) sen gjorde jag en kopp honungsvatten och en kopp oboy. Oboyen smakade skit så jag hällde ut den så det enda jag lyckades svälja var honungsvattnet.. Tog febern innan och den är fortfarande skyhög, 39.8.. Är detta slutet för thess? ='( haha..

Har suttit och kollat på våra värsta år på kanal 6 ett tag nu.. ska upp och ta en dusch och klä på mig några andra kläder eftersom att jag sov i dom jag har på mig nu. EUW! Frös som fan inatt så var tvungen.. Hörs senare iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback