du får min värld att snurra

Nu är jag trött! Har smsat lite med Sofie för hon undrade en sak, och sen planerade vi lördag lite. Men nu skulle hon sova så då bestämde jag också för att sova. Och jag saknar min älskling. :(





det var kärlek vid första ögonkastet, du fick mig att känna så.
det var stunden som fick mig att inse, att livet var menat för oss två.
& om jag ska vara ärlig, så har jag inte känt denna känsla, förs jag träffa dig.
jag vill bara ha din kärlek.
du får min värld att snurra, den snurrar så hårt för dig.
du får min puls att pumpa, för du är en sån fantastisk pojk.
för mig är du den enda, ja du vet att jag gör allt för dig.
jag bara ser det, allt finns hos dig.
när jag sluter mina ögon är det dig som jag ser.
det kommer alltid vara du, vad som än händer.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE





Hoppas du sover gott fina du :D <3

2010-05-20 @ 00:15:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback