dålig morgon

Alltså helt allvarligt så tycker jag att denna morgonen skulle kunna ta sig någonstans helt seriöst. För jag missade den andra bussen också och nu missar jag två lektioner och kommer inte komma till skolan förens på lunchen, jävlar vilken "sovmorgon" jag fick.. Men ååååh jävlar vad arg jag är egentligen alltså. För båda bussarna kom FÖR TIDIGT och jag sprang uppifrån mitt hus och de åkte när jag var bredvid den. -.- Och nu är det 50min till nästa. Jag tror jag ska gå och dö lite..

Annars så ska man verkligen inte klaga på vädret! Det är 24,6 grader i skuggan där jag bor. Det lär vara kallare i jönköping eftersom att det ligger så pass nära vättern, men det är ändå jäävligt fint väder ute! Yummie!

(och eftersom att jag har tid på mig just nu så slänger jag upp dagens outfit i nästa inlägg iallafall..)


jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback