ändrat lite smått i bloggen

Sådär! Har finslipat lite på bloggen nu! Är rätt nöjd faktiskt. =) Nu är det bara att fixa lite i arkivet med sen är jag klar! Nu ska jag iallafall gå ner och göra min frukost, byta om till bikini och sola lite. Tar med mig datorn ut i trädgården..

Det som jag har finslipat på ;
  • Gjort headern till en länk. (kommer till bloggens startsida när man klickar)
  • Bytt profilbild (den jag hade innan har jag haft sen jag startade bloggen typ)
  • Ändrat texten ovanför profilbilden (my sweet blog)
  • Ändrat texten vid kommentarerna (posta kommentar & kommer du komma tbx?)
  • Ändrat texten för "mina senaste inlägg" & "arkivet" & "övrigt"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback