amor, amor!

Hej igen bloggen! :D

Hur är det med er denna molniga torsdag? Med mig är det rätt bra faktiskt, förutom att jag är jävligt seg i huvudet och känner mig trött som fasiken, men tanken på att det snart är helg gör så att jag får lite extra energi faktiskt ;)

Hade iallafall matte först och det gick bra, men lite segt. Sen hade jag engelska redovisning då jag redovisade om Miley Curys. Fyfan vad nervöst det var, men jag är ändå stolt över att jag gjorde det utan att börja stamma som jag brukar göra annars. Det är ju ett stort steg i ens självförtroende att våga göra sånt man tror att man inte ska klara, det är en fruktansvärd lättnad efteråt faktiskt. ;) Och nu har jag spanska igen och sitter i datasalen, men jag är redan klar med mitt arbete så jag bloggar istället.. mycket roligare, haha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback