alltså nu får jag ju damp..

Hemma igen!

Hej bloggen, och jag ber om ursäkt för att MIN BLOGG ÄR CP. Jag har mobilbloggat under hela dagen men det är bara ett inlägg av sju som har kommit upp..?!?!

Iallafall. Gick upp försent, fick stressduscha och åka till huskvarna helt osminkad och med blött hår. Mötte upp Sita och gick till vårdcentralen, satte in p-staven kl 9. Började min första lektion kl 10.25 och då var det nationellt spanska muntligt prov. Gick bättre än jag trodde faktiskt dock.. Sen hade jag lunch, idrott och sen slutade jag eftersom att jag hade tandläkartid 15.50 i gränna så jag fick ta bussen 14.30 ifrån huskvarna. Hade fina och starka tänder like always! ;) Sen tog jag bussen till jönköping och mötte upp André och Bark. Senare kom Sofie också. Stämningen var ju sådär.. kul.. =) Iallafall, vi gick till Ica, killarna spelade, vi kollade på tv och sedan gick vi till bussen. och nu är jag hemma igen. Sur och patetisk.

jag och sita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback