i missed..

Sådär, nu har jag fått i mig lite mat, ett par jordgubbar och städat rummet igen. Skakat av mig lite panik och ångestkänslor och känner att jag behöver prata med Josef, men han är inte inne på msn och han är aldrig social på sms. Så cred till honom för det! Blä menar jag.


Jag saknar våren. (min riktiga hårfärg btw)
(bild från min konfirmation maj 09)


Jag saknar sommaren.
(bild på mig och sita juni 09)


Jag saknar Eliot.
Mitt hjärta, mitt allt. Jag saknar honom så det gör ont.
Så jag kan somna gråtandes.
Jag ångrar mig, förlåt. Jag ångrar mig verkligen.

(bild på avslutningstävlingen juni 09)


Jag saknar kärleken. tro det eller ej.
(bild från höstas oktober 09..)

Kommentarer
Postat av: sofie

åh hjärtat :(

du och eliot var så fina tsm,

förlåt.. men det känns nästan som att det är mitt fel.

:(

svara gärna till bdb eller något.

jag är så glad att vi är vänner igen,

2010-03-23 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback