trött efter denna dag

I'm sitting here, in my own bed. I love this bed, more then all others bed i ever sleep in. Fast nu tog min engelskaslut.. haha!

Planerna blev lite ändrade, jag åkte till stan och mötte upp Jacob. Sen blev det lite jobbigt eftersom jag inte riktigt fick fram när jag skulle hem. Så jag sa till Dennis att han inte kunde komma. Sen blev det ändrade planer IGEN när jag fick veta att jag skulle hem senare iallafall. Så jag hade ingenting att göra så jag gick på bio. =) Kollade på I love you Philip Morris! Den var ju lite.. ja hur ska man utrycka sig på rätt sätt. Knäpp? Men ändå jävligt bra. =) Efter bion så åkte jag hem och så tjöta jag lite med Pernilla om det galna livet vi lever, haha. Och nu hamnade jag här.

Hur har eran dag varit? =)

Lille jacob =) någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback