sorry för dålig updatering

..Verkligen! Men så blir det ibland, har haft mycket funderingar och tankar idag. Och innan skulle jag skrivit av mig MYCKET mer på bloggen. Men orkar inte med det längre, skriver det jag känner att jag måste få ur mig, men som inte kränker eller misstolkas. Sen har det inte riktigt funnits så mycket att skriva om idag.

Ska iallafall stänga av datorn nu, packa inför imorgon och sedan lägga mig. Känner inte att jag behöver någon sömn, men jag är ändå trött. Fast inte av sömnlöshet, utan på annat. Det enda som hjälper just nu är sömn dock. Hjälper inte att gråta, hjälper inte att få ångest och panik. Det hjälper bara att sova. Sova, sova, sova. Det ska jag göra nu också.



Imorgon är det en ny dag.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback