saknat mig?

Hej igen!

Hur har ni haft det under tiden jag vart borta? bra eller? Hoppas det =)

Jag åkte som sagt till falköping igår och sov där. Kom dit och hade det skitsoft. Imorse tog jag tåget direkt till skolan och hade nationellt engelskaprov. Gick SÅ JÄVLA BRA! Faktiskt! Skitnöjd verkligen. Sen hade jag lunch, eget arbete och hkk. =) riktigt skön dag faktiskt! Efter skolan åkte jag till A6 och köpte ett par nya skor, bild kommer! Skulle egentligen träffat Sofie idag, men fick inte tag på henne. Sofie om du läser detta, vafan! :o Iallafall, så jag åkte hem och packade upp alla min saker och städade iordning mitt rum och sen satte jag mig vid datorn.

En massa bilder kommer upp snart, har fått tillbaka sladden till kameran! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men haha kolla.

du ringde när jag duschade, sen skrev du ett sms typ; "jag får inte tag på dig, jag åker till a6 ringer dig snart" sen ringde du aldirg ;O<3 och jag kunde inte få tag på dig.

Men hoppas det är lugnt :) vi får ses på lördag hjärtat.

2010-03-24 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback