onsdag!

Först och främst vill jag skriva;

ATT IDAG ÄR DET EXAKT ETT ÅR SEN JAG OCH SITA BLEV BÄSTAVÄNNER! (L)


Du och jag har gått igenom så mycket tillsammans. Vi har gråtit, skrattat och skrikit. Vi har festat och slappat tillsammans. Vi har vart fixade och ofixade. Vi har vart ute hela dygn och vi har sovit hela dygn tillsammans. Vi har nog gjort allt man kan göra. Du vet hur mycket du betyder för mig, och du har alltid hjälpt mig i alla lägen. Du har alltid ställt upp för mig och stöttat mig i alla lägen. När jag har vart dum och elak så har du ändå stått kvar. Jag hoppas det kommer bli hundra år till med dig bebis. För med dig mår jag bra, med dig känner jag mig hel. Jag älskar dig älsklingsbästavän. Alltid du och jag, alltid. Igenom allt. Med dig vid min sida så klarar jag allt. (L)

Sita och jag 10 mars 2009.


Jag och sita oktober 2009.


Sita och jag december 2009.


Sita och jag idag 10 mars 2010.


(detta var då hemlisen som ni skulle få veta idag, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback