om min onsdag

Och nu mina sötnosar! Jag åkte till Sika efter skolan igår, det var nice. Sen idag gick jag upp kl 6.40 och fixade mig. Sen åkte jag till falköpingsstation och skulle ta 10.20 tåget, men nej det gick inte. Så jag fick sitta där till 11.14 tåget. Då hade jag inte fått tag på min pappa som jag skulle träffa och äta med. Så jag ringde till Sika och berättade att det blev ändrade planer och så åkte jag till mullsjö och träffade Dennis en liten stund. Sen tog jag tåget till Huskvarna och träffade min bebis sita. =) Sen ringde pappa och berättade varför jag inte fått tag på han. Så vi gick till Rosen och åt pommes. Efter det så åkte jag och sita hem till henne och fixade oss lite innan vi drog in till stan och beställde biobiljetter. Vi kollade på Farsan. Och guud vad bra den var! VERKLIGEN värd att se för er som inte sett den! Kan säga att alla i biosalongen vek sig av skratt. =D Efter det så hämtade Pernilla upp oss och så åkte vi hem.

Har precis överfört lite bilder till datorn och nu ska jag gå ner och kolla på Upp med familjen. Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: evelina (L)

pluttiis, jag saknar dejj somfan :(

när när när kan du TRÄFFAS ? <33

2010-03-10 @ 22:31:00
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback