min helg.

Nu har jag lite tid över att berätta om min "spännande" helg! Jag har ju inte precis vart ute och kunnat hitta på saker, som ni andra. ;) Men jag har haft tid att göra annat (viktigare!) saker. =)

I fredags (som jag skrev). Så åkte jag till skolan och hade en skön och slapp skoldag. Fick åka efter lunchen till råslätt och ha BK (en förkortning för behandlingskonferans, mycket coolare också!) som gick superbra! Gillar alla vuxna som finns omkring mig. Om man jämför med innan iallafall. Sen åkte jag tillbaka till Sika. Gjorde inte så mycket på fredagen där efter.

Lördagen spenderade jag mest med att plugga matte, och spela GH! Har lärt mig det under tiden jag vart borta. ;) Och söndagen blev lite kaos, men det varken får jag, vill, eller tänker skriva om. Ni behöver ju inte veta exakt liksom.

Imorse gick jag upp vid 5. Duschade, packade och fixade iordning mig. Fick skjuts till tåget och tog mig till skolan. Dock kom jag några min försent, snön förstår inte riktigt att folk på tågen har tid att passa! Har vart på alla lektioner och fick gå en promenad på idrotten. Tog en massa fina kort på det fina vädret, våren är ju påväg! =D Och nu håller jag på att skriva en IUP till skolan. (eller ah, är klar men jag hade tid att blogga).

Nu ska jag avsluta och låta resten av klassen ha datorn. Puss! Skriver senare, och lägger upp en massssssaaaaaaa bilder! <3


Bild från sjuan, hahhaha vad jag har förändrats =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: hihi okej:D jo samma här:D

2010-03-08 @ 15:05:27
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Carrolized

Skönt :) Jorå bara braa här

2010-03-08 @ 16:17:29
URL: http://carrolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback