med sofie och sabina

Buh pussungar.

Sitter på brunnen vid en HAITECK dator verkligen!!!!!!!!!!!!!!! Den går i hundra verkligen!!!!!!!!!! Nej nu ska jag vara seriös............!!!!!!!!!!!!!!! verkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry =D har lite damp. Iallafall, efter skolan mötte jag Sofie och så fick vi vittna när en civilpolis tog ner en alkis, vi ringde polisen och dom var fan där på två röda. Eller en, men iallafall. Dom tog våra uppgifter och allt, hehe. (jag är en god medborgare..) Sen mötte vi sabina och så åkte vi till stan, hade inget att göra kan man också säga. Så vi gick till brunnen för att se om det var någon rolig person här, men det var det såklart inte. Bara en massa negrar och Jacob. Men han klassas som en sån där. =) INGET RASISTISKT ALLS! Som sagt, är på bushumör.

Nu ska vi gå och välta bussar, hörs sen! (råna hemmakväll också på godis, mums)




HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI puss.

Kommentarer
Postat av: jacob

haha så jag är inte rolig och neger.. fyfan vad lågt thessIE :D

2010-03-30 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback