juste, glömde bort!

Jag skulle ju skriva ett fint och sött inlägg om min blogg, men jag var ju borta det datumet.. Men den 18 januari i år så fyllde ju min blogg 1år! Fattar ni? Ett helt år, det är stort! =D GRATTIS BLOGGEN.


Såhär såg bloggen ut i början, haha.


Sen såg den ut såhär ett tag..



och sådär (FAN VAD JAG SAKNAR ELIOT!!!!) :'((



sen såhär


Och sist såhär.

Mycket har hänt det senaste året! Verkligen.
Jag bytte skola och började på AD.
Jag har hoppat fram och tillbaka med olika vänner..
Tävlat med min älskade saknade ponny..
Festat mycket.
Legat på sjukhus och haft hjärtmuskelinflammation.
Konfirmerat mig.
Blivit bästavän med världensbästa Sita.
vart tsm med Danne, Robin och Dennis.
Piercat tungan.
Vart i italien och slovenien.
Träffat en jävla massa nya människor.
Vart nere på botten,
men också tagit mig upp igen.
Varit så jävla kär så det är sjukt.
Hamnat på behandlingshem.

Något jag har missat? Haha, mycket mer har såklart hänt, men kan inte komma på just nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback