i skolan

Hejsan my bloglovers!

Känner mig otroligt lugn idag. Men jag tror att snart kommer det en storm, en tjejstorm som alla tjejer har engång i månaden. Men jag lovar att det inte kommer gå ut över er. ;)

Kom i god tid till skolan eftersom att bussarna inte går så bra mot jönköping på vardagar. Så jag satt och snackade lite om livet med Tina eftersom att hon tydligen också var uppe med tuppen och var i skolan. Hon är söt! =) Sen kom alla i klassen och så hade vi matte. Nu hade vi egentligen engelska, men jag hade inte skrivit min IUP klart så jag fick sätta mig i datasalen med Mikaela och skriva klart den och skicka in den. Så det har jag gjort nu. =) Ska snart gå iväg till min engelskalektion och plugga till nationella som vi ska ha på tisdag. JA VAD JAG ÄLSKAR SKOLAN. Hehe, nej men jag har jobbat upp mina betyg nu! Så nu tänker jag fan i mig hålla dom tills jag slutar nian i juni. Det är ju inte lång tid kvar! Vill ju liksom komma in på mitt gymnasieval och få en framtid. Vill inte misslyckas och bli luffare och gå runt i stan och köpa ut alkohol och cigg till minderåriga direkt.. so not my stile. Så skolan ska jag sköta minsann! =D

Skriver snart igen, puss på er!


Bara för att den bilden är gammal. Men den är söt!
Sofie och jag. =) (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

:O<3

2010-03-11 @ 13:22:31
Postat av: Sofie

aww. jag saknar det!

förresten så måste vi ses snart igen, sötnos <3

2010-03-11 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback