hemma igen

Hejsan! Saknat mig under dagen? Jag har saknat er också..

Nu är jag hemma igen iallafall! Dagen blev brabra faktiskt. De nationella proven gick jättebra och jag slutade tidigt, skönt! Då åkte jag och Mikka till stan och jag köpte lite stuff. Bilder kommer! Och sedan fikade vi på Kaffe pause och pratade skit, som vi tjejer är bäst på såklart. Sen tog vi bussen tillbaka till huskvarna och så skulle jag hem. Men busschaffisen var elak och lät inte mig åka med för att jag inte hade tillräckligt med pengar på något av mina tre olika busskort, och det saknades några kronor att åka löst med.. Så jag blev fast i Huskvarna en stund. Men det ordnade sig för jag träffade Kalle, Dennis och några till som jag hänkade en stund. Sen blev jag hämtad av mina päron och nu är jag hemma igen. Skön dag!

Jag i skolan.

Kommentarer
Postat av: evelina (L)

hahaha kaffe pause, dt är ju där jag ska praoa i 2 veckor nu ju haha :D

du får fan palla dej dit då plutten, så jag kan visa dej hur duktig jag är som kan servera och skämma ut mej samtidigt hehe :D

love uu plutt :D (L)

2010-03-16 @ 20:44:58
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback