hemma igen

Hej sötnosar!

Kom precis hem från skolan. Fick skjuts utav UB. Iallafall, skolan var skitslapp idag! Hade en kort mattelektion och sedan en engelskalektion. Vi slapp NO och SO eftersom att vi skulle kolla på en 3timmars film om judarna i fångstläger osv. Skitskön film! Berörde som fan.. okej kanske inte på alla andra för de har hjärta av sten som sagt. Men mig berörde den! =) Sen blev jag hämtad och åkte hem.

Ska ha möte nu och sedan åker jag till Sika för att sova där. Kommer tillbaka till kära jönköping kl elva imorgon! Ha en underbar fredagskväll och var inte ute förlänge! ;) Puss!

Mötte sötisarna på bussen, Kimo och Bumgum. =) jätte länge sedan jag träffade dom!



Och jag alldeles nyss.


HÖRS IMORGON! PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback