godnatt :)

Jag sitter och skriver som jag själv inte fattar varför jag skriver det.. fråga Dennis. Han sitter nog och tänker så det knakar pga att jag skriver så komplicerade krumelurer. Så jag tänkte över den stora frågan i ungefär två sekunder. "ska jag sova eller inte?" Och svaret blev snabbt JA. Är jätte trött och har sovit lite dåligt de flesta nätter det senaste. Imorgon har jag sovmorgon som tur var iallafall! =D Så nu blir det säääng och sooova för min del. Behöver skönhetssömn inatt alltså, känner mig lite småsliten efter denna dagen.

(inte för det har hänt något speciellt, men ändå) Det tog hårt på mig att jag missade två lektioner pga att dom var inställda kanske. Hm, har jag verkligen blivit sån pluggis som älskar skolan så mycket att jag mår dåligt över ifall någon lektion blir inställd? hahah..... då måste jag ha blivit hjärntvättad medans jag var borta. Skolan är bra, och viktig (!!!) men inte så att man lipar för att en lektion blir inställd. Då är man väl, typ lite skadad..

KOLLA jag skriver en massa skit =D så nu ska jag sova. Godnatt och hörs imorgon precis som vanligt!



Nanna med tummen i munn. mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback