fundersam

Jag har suttit vid datorn och väntat. Ingenting händer så jag bestämde mig snabbt alldeles nyss för att stänga av datorn och fixa iordning mig för nattens sömn. Vill ringa ett samtal, men känner inget mod till det just nu. Det gick ju ändå bra idag så behöver inte förstöra allt genom att göra bort mig och ringa. =) Hihi. När sofie läser detta tror jag att hon är den enda som vet vad jag pratar om.

Iallafall! Nu ska jag byta om, ta bort sminket, rengöra min piercing och sedan lägga mig lite fundersam och nyfiken. Imorgon kommer det bli en nice dag iallafall och den ska fanimej bli lyckad!


kiss me, like you never did before

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej. :/

Vad det än var/är, så hoppas jag att du mår mycket bättre nu!

2010-04-01 @ 00:06:48
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback