färdig på stan!

Nu har jag landat hemma, äntligen =)


Åkte efter skolan (sista inlägget jag skrev) med Sita till A6. Köpte en ny foundation eftersom min andra var slut. Fick typ skrapa ut det sista.. Och en liten neccesär till allt smink. Kostar att vara fin.. haha! Sen åkte jag och Sita till stan och träffade Sabinah. Tog en fika och pratade lite om allt och ingenting, som vi tjejer brukar. Sen gick vi till donken och träffade Dennis och Adam en liten stund innan dom skulle iväg. Då köpte vi varsin milkshake och snackade lite till. Sen tog vi bussen och alla åkte hem till sig. En skön dag! =)

Nu ska jag ner och äta with the family och prata lite skit. Håller på att överföra alla bilder till datorn också så det kommer ni snart få se. =)

Kommentarer
Postat av: sabinah

det var trevligt, borde göras om bby :* <3

2010-03-08 @ 20:16:59
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: jaa men det var länge sen hihi. färgat bara utväxten nu:P

2010-03-08 @ 21:08:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback