en tanke

Jag såg en tjej idag på bussen, hon hade en jacka med märket "helly hanson". Det var inte jackan jag reagerade på, den var faktiskt snygg. Utan just märket. Det förkortas HH och det var precis det som det stod på jackan. ovanför bröstet vill säga. Alltså står inte hh för Heil Hitler? Dom förbjöd ju glassen 88 ett tag bara för att 8 stod för H och då blev det HH. DET var löjligt. Men om folket reagerade på det, varför reagerar dom inte på jackans märke då? Sen tycker ju inte jag att det en so big deal, men det är ändå löjligt.. fabriken skulle faktiskt kunna skriva hela namnet Helly Hanson istället för HH. Eller skriver dom den förkortningen bara för att den är lätt att känna igen? Hm.. Allt för att tjäna pengar. Jag menar negativ uppmärksamhet är ju också uppmärksamhet.



(dock är ju ändå själva jackorna snygga och märket med, menmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback