brunis :)

Som Sabinah sa när vi träffades på stan idag. Jag har blivit brun! Och nej jag har inte vart utomlands.. Jag har inte haft så mycket för mig på sistonde ju så jag har tagit lite tid åt att sola. =) Har solat ungefär 4 ggr på tre veckor tror jag. Det är mycket, jag vet! Men det är engångsförteelse. Dock tycker jag om att vara brun, det är fint! Sen säger jag inte att folk inte är fina bara för att de inte bleka. Tro inte det! Utan man får helt enkelt själv bestämma. Jag tycker iallafall att jag är fin som brun, och jag gillar det. =)

Längtar till sommaren! Då blire att steka som fan på stranden!


Kommentarer
Postat av: Carrolized

nej d gör jag inte men visst kan vi d :D säg till när du lagt tillmig så lägger jag till dig!

2010-03-08 @ 22:59:36
URL: http://carrolized.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ååh längtar till sommaren:D

2010-03-08 @ 23:10:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback