bilder ifrån kvällen!

Me!


Hannah och hennes kille (?) uppfattade aldrig hans namn.


Emma och Amanda sötnosar =)


Jacob, Hannahs killes kompis (uppfattade aldrig hans namn heller) Hannah och hennes kille (?)


me and marre <3


me i J's keps. visst blev jag söt? =)


Någon kille och me.
Måste fråga hannah vem han är, han va ju snygg. grr ;)
tss

Hannahs kille och snyggingen. ;)


Hannah bebis och me <3


Amanda, snyggingen, Hannah och me.



HAHAHAHAHHA.
Hannah och me. (galen)



J


Jacob. Han har kommit ut ur garderoben, vill ni köpa honom så ring 070736****. =)


me and marre <3


TACK ALLA (L)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en fin kväll! :)

Kan inte du adda mig på msn och skicka alla bilderna? (a'



[email protected]

2010-03-14 @ 13:32:56
URL: http://emmakarlzzon.blogg.se/
Postat av: hannah (:

WOH! jag ser galen ut ):

btw erik heter min kille ;)

2010-03-14 @ 20:17:34
URL: http://sacrificedlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback