bildbomb ifrån igår!

Moi efter jag fixat mig och bytt om hemma hos Marre.



Marre och någon random


Folk!


moi!



Jag och Marre! <3


Folk! Och josef :') <3


Haha! Josef är fijn.


kolla vad fijn! min pojk. (L)


Några GirlZ som ville att jag skulle fota dom! =)




Josef och oskar!


Oskar och hans flickvän Ellie!


Oskar!


Ignorera mig på bilden, haha. (ser helt borta ut? var inte med på kortet i think)
Och oskar i bakrunden också HAHA (?)
Jag och SÖTNOSEN ELLIE (L)


HAHA, jag har roligt =)


Oskar!


Marre goes egopixZ! <3


HAHA! Jag och Josef! =)


och jag blev hungrig, hehe.
En stor chokladmuffins,
en mellan milkshake (MIN ÄLSKLING!!!)
En stor pommes, och en cheeseburgare.
INGEN BANTNING HÄR INTE!
Hellre stor och nöjd,
än smal och girig.



Marre och någon som vi träffade på donken.


Bara så ni vet, denna kväll var så jävla underbar och allt gick asbra faktiskt! Hehe bortsett från lite saker, men allt kan inte vara perfekt.

Sen vill jag också påminna er om att OM NÅGON VILL HA BILDERNA JAG TOG IGÅR (TOG MYCKET MER ÄN DOMMA SOM ÄR UPPE HÄR) SÅ MESSA MIG NI SOM HAR MITT NUMMER ELLER MEJLA MIG PÅ [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback