at my house again

Buhu!

Nu är jag hemma igen! =) Som jag skrev så gick jag ju hem till Pau innan. Vi pratade, åt glass, löste saker, byggde upp saker, drack te och kollade på 2012. Den filmen var verkligen inspirerande. Tänk om det skulle hända på riktigt, fyfan. Men då hoppas jag verkligen att man har haft ett underbart liv fram tills dess. Om jorden en dag går under så är det nog meningen att den ska det också. Det kan man ju inte ändra på, som andra saker. Mänskligheten bara förstör, dom skapar inte. Dom förstör. Men en naturkatastrof som att jorden skulle gå under går inte stoppa, det händer för att det ska hända. Iallafall, efter filmen så följde Pau mig halvvägs hem. När jag kom hem så hängde jag upp min tvätt och sen satte jag mig här vid min kära dator. Like always!


Och detta är då en bild som togs förra söndagen tror jag.
Får min överföringssladd imorgon så då kommer nya bilder upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback