ang min design

Jag tänkte lite på det igår, min design på bloggen. Den har jag ju haft ett tag nu. Har ju tagit en massa nya fina bilder på mig så jag tänkte byta. De som är på headern tex är ju sen slutet av 2009.

Sen funderar jag också på att byta färg på bloggen, men har ingen aning om vilken färg.

Så jag tänkte om ni läsare fick hjälpa till att bestämma lite. Vilken färg ska jag ha, och vad tycker DU att jag ska ändra? Tänkte ändra lite typsnitt och storlekar osv. Så ta några sekunder och skriv en kommentar om vad du skulle vilja ändra på min design. Sen kanske det inte blir just ditt val.. men jag lovar att tänka på det du kommenterar och kanske lägger till något av dina allternativ!

Tips på designfärg;
   
Svart?               Blå?                  Grå?

  
Grön?             Orange?             Rosa?

 
Lila?               Röd?


Kommentarer
Postat av: Anonym

den lila eller rosa :)

2010-03-11 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback