a-brunnar

Jag vet inte vad det är, men när jag började umgås med Izza i sexan så lärde hon mig att a-brunnar är farliga. Alltså man får otur när man går på dem. Hon sa alltid åt mig om jag råkade gå på en a-brunn osv. Jag tror att det kanske har blivit något psykande? haha nej men. Det sitter iallafall i, jag menar sen jag gick i sexan. Jag klarar inte av att gå på en a-brunn. Menmen, det är något man får leva med ;) Tack izza.

A - lkolist
A - nalsex
A - norexia
A - stma




lite onödig info sådär :)

Kommentarer
Postat av: izza

haha!

Håller du fortfarande på med det ? :P

helt sjukt, men det gör fan jag med. Jag lärde mej detta helt onödiga skiten i förskolan, men det sätter sej som en parasit i hjärnan x)

/I-a

2010-03-21 @ 13:34:59
URL: http://appelqvist.blogg.se/
Postat av: jannike

Hahahah det klarar inte jag hellar av x)^^

2010-03-21 @ 14:23:52
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback