tankar hos mig just nu..

Jag saknar ridningen. Väldigt mycket faktiskt.. Saknar Eliot väldigt mycket också. Men det kan jag tyvärr inte göra någonting åt.. :( Hoppas han mår bra iallafall.. Dock så ska jag börja ta upp ridningen igen snart! Visste ni det..? Jag träffade Jossan på bussen för några dagar sen. Ska börja rida hennes polle då och då nu i sommar! :) Ska bli riktigt kul och ta upp ridningen faktiskt! Har inte suttit på en häst sen i mitten av februari.. och innan de var det i september när jag lämnade tillbaka min älskade Eliot..



Sen saknar jag min underbara vän Miccis, fruktansvärt mycket. Vi har iallafall snackat på facebook nu. Och snart ska vi träffas! Fyfan vad härligt, jag älskar dig gumman! Vi har så himla många sjuka minnen tillsammans, :) haha.. Och denna sommaren tycker jag att vi ska träffas mycket! Puss på dig gumman <3



godnatt bloggen! ♥

Kommentarer
Postat av: elinn

GODMORGON! <3

Har du sovit gott inatt? :)

2010-06-29 @ 07:17:51
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Jannike

Va roligt Thess att du ska börja rida igen :D <3

2010-06-30 @ 18:03:39
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback