svar på kommentar

annablom om svar på kommentar!:
Kan du inte berätta om din familj och hur allt hänger ihop? :) Menar inte att du ska berätta massa personligt, men bara typ vilka du bor med nu oså :D

Svar;
Haha det är en rätt lång historia :p men visst! Kan berätta lite kortfattat. Det är inget riktigt känsligt ämne ändå så..
Iallafall det är såhär, min mamma stack när jag var 2 veckor gammal. Så henne har jag ingen kontakt med eller några band med. Bor inte hos henne eller något i den stilen.
Min pappa får jag inte bo hos pernament änsålänge pga olika anledningar (det är däremot privat..) Och jag flyttade ifrån honom när jag var ungefär 10år. Så flyttade jag till en fosterfamilj. Där Pernilla och Magnus är föräldrarna och deras biologiska barn är Jonathan och Daniel.
Därför är jag som sagt "kusin" med Johan Blom du vet. Eftersom att han är kusin med Jonathan och Daniel. :)

Hoppas du blir nöjd med svaret, PUSS!

Kommentarer
Postat av: simone

Ciao snygging! Vad gör du för kul på morgonkvisten? Jag bara lääängtar efter semester ;D

2010-07-01 @ 09:45:32
URL: http://fattybom.se
Postat av: annablom

Jadå :) Tack!

2010-07-01 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback