sov rätt länge..

Godmorgon sötnosar!

Somnade sent igår.. kunde inte somna först. Det var ju så himla tomt utan någon bredvid. :( Sen vaknade jag egentligen vid åtta typ, men pallade inte gå upp.. Vad finns det att göra då liksom? Ensam också..

Iallafall! Så jag tog ett snabbt beslut och somnade om rätt snabbt. Vaknade alldeles nyss vid kl 11 och satte på datorn. Är lite seg idag faktiskt, har ont i halsen bland annat och är täppt i näsan.. Min dumma pojkvän har smittat mig. Killbaciller som sagt.. usch. :(

Menmen, Jag ska iallafall inte ägna hela dagen åt att ligga i sängen och tycka synd om mig eftersom att jag är lite sjuk! Nejnej, jag har det rätt så fullt på schemat idag. Har inte tid till att bli sjuk på sommaren! Däremot om det hade vart skola nu så hade jag stannat hemma kan jag lova.. hihi. ;)

Så nu ska jag faktiskt göra mina morgonsysslor. Käka frukost, ta mina silica-tabletter + min konserta, morgoncigg, duscha + raka benen, hitta kläder att ta på mig, föna håret och kanske kleta på mascara. Så vi hörs snart igen helt enkelt mina älskade bebisar! :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack detsamma! :)

2010-06-29 @ 11:36:02
URL: http://midne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback