skön dag!

Hej igen sötnosar! Förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår, eller idag..! Men det har vart rätt fullt upp..:(


Iallafall, igårkväll så käkade jag och min älskling först med familjen. Skitgott med grillat alltså! Har käkat samma mat tre dagar i rad, men det är ju hur gott som helst så det spelar ju ingen stor roll. Hehe.. Sen kollade vi på fyra avsnitt av Angel och sen så gick vi och la oss. Somnade dock inte förens rätt sent och så sov vi ända fram till tjugo i ett, haha.. Då gick vi upp och käkade pizza till frukost, gick till krysset och köpte fanta och cigg. Gick hem och tog en dusch och fixade oss snabbt och sen tog vi bussen in till stan.

Kl 16 hade jag möte med soc, pratade om sommaren och stämde av lite. Skönt iallafall att det var det sista mötet innan september. ;) Lite tråkigt bara att jag ska få en ny handläggare.. menmen.. :( Livet går vidare.

Sen stack jag, Pernilla och Magnus hem till Nisse och hämtade tältet som vi hade när vi var i kaxholmen och tältade på udden. Minns ni..? Det var typ en månad sen. Sen stack vi upp till A6 och så skulle de handla mat och sånt, så då kollade jag lite i affärerna och hittade två söta toppar på kappahl som fick följa med hem
Ni får se dom senare.

För nu måste jag hänga av tvätt, vika tvätt, hänga upp tvätt och sätta på en till maskin tvätt. Haha! Vuxenlivet suger
Hörs snart igen sötnosar!!

jag och bästavän på nyhem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback