så jävla irriterad

Seriöst jag smsade min pojkvän typ vid 10? Hans mobil var död. Jag smsade Nisse och sa att jag måste prata med André, han ringde ifrån Nisses tele och sa att han skulle komma hem typ vid 12 och han lovade att ringa min mobil då. Nu är kl tjugo i ett och han har fortfarande inte ringt?!

Och jag borde egentligen sova! Men jag ville prata med min älskling först.. men så ringer han inte. Tänk om någonting har hänt? Och jag kan ju inte ringa honom för det är alldeles försent att ringa hem till honom, fett pinsamt liksom. Sen är hans jävla cpmobil avstängd! Fan jag kommer aldrig kunna somna nu. Och hör han inte av sig snart så kommer jag lacka satan imorgon på honom. Fuck.

Ska ut och ta en cigg och lugna nerverna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback